平價而好用的護膚品

平價而好用的護膚品
*****************************************

個人認為只要適合自己的皮膚,無論平貴都冇問題。
有時想深一層,我們動不動用千多元買那些貴牌子的化妝品,
可能有一大部份都送了給那些代言人、廣告商和化妝品公司高層呢!
不過,我不會買一些不知名的產品的!
emmi

[轉貼~]

Eversoft 牛油果潔面膏 (好似around $20)
-(爛面救星)

Pond's deep spa 卸妝油 ($65.90)
-雖然水質重d, 但絕對能卸妝卸得乾乾淨淨。

ISQUEEN 面膜 ,
-有好多精華素, 好補濕保(hk$88)

LOREAL RE-FINISH
-一set卓悅賣$128,我覺得個scrub真係好勁,磨完好滑.個cream都幾潤.

missha 提子味yogurt pack $40
-去黃去暗啞,用左兩星期膚色均勻左,有光澤左.

Avon maximum hydrating gel $80
-勁保濕,可以當mask用,又可以當日霜或晚霜,勁好用!!!!


卓悅"美肌水"紙mask ($45 3X幾片)
-補濕.我會成包放落雪櫃, 每日敷一塊又補濕又收毛孔. 最緊要係激平!

Certaphil 超級勁防敏感洗面
-好乾淨…好用$98蚊好大支既


Yukeido 極品羊胎素胶原美白面膜 ( 卓悅賣$100蚊)
-佢話可以淡化黑色素,減小幼紋,收緊毛孔,我覺得補濕功效唔錯,早兩年D friend 話D日本妹响duty free掃貨 ,
最近見到咪試下,好過Olay or Netrogena D Moisture mask ~~好潤,超多精華~~~同skii的差唔多~~

詩萊雅黑頭導引液。好work。在部份萬寧有得買。我買時$49.x。
-我一直用黑頭紙和眉除黑頭,但有些黑頭因為太橫固和封閉所以除不到。
用完這導引液黑頭就浮晒出來,不過要自己再用工具清理,但只是用了一次,鼻頭已白靜和平滑許多,一星期做一次﹗

likebosco

我呢期買左Clean & Clear 個隻[清痘洗面露]~~

效果很好, 比起佢以前個D好好多, 以前個D我都試過, 用左會好乾, 有痘的人其實少用為妙.但呢只新配方,
真係唔錯, 洗左塊面好滑好乾淨, 仲要感覺有D潤, 同埋涼涼地~
價錢只係$4X...不妨一試, 我本身係好多痘痘的皮膚, 用左佢之後D粉刺少左呀~



福爾摩斯二世

oslee clear spa sleeping pack (萬o, 約$95)
夏天用最o岩! 唔"立", 好易吸收, 夜晚搽左開冷氣訓, 第二朝塊面唔會乾到出油
而家日日都用~ 塊面滑左~
不過冬天用就唔夠潤喇...

pond's果隻保濕o者喱(透明樽仔,白色盒架)
(萬o,屈人寺,sasa,卓悅等; 約$5x, 我買過最平$4x)
潤過上面果隻! 化妝前用個妝會貼好多
轉季都用得, 不過真係冬天就唔太夠潤

pond's deep spa眼唇卸妝
(早排萬o同屈人寺都有, 寫韓文架個盒! 唔知係咪水貨...約$60)
用完都覺得幾油...一定要再洗一次面
不過卸得好乾淨, 同埋唔刺激對眼

body shop茶樹油果隻暗瘡o者喱 $55
呢隻都幾好架! 幾有效
好得快左~
細細支, 但係都唔會好快用晒

oxy 10暗瘡膏 (~$70)
好得好快! 今日起, 果晚搽左第二朝就謝左喇!
超好用呀~
不過皮膚乾既...用左會更乾...
但如果搽既area唔大就冇問題


yeah123

clean & clear 嘅深層清潔mask

最好用,我用過好多其他層清潔mask, fancl, h2o 同其他貴好多的,
但都係clean & clear最好, 又平
我而家一直都keep住用, 已經用咗4,5支

落湯雞天使


雪完美美面去班洗面乳

用左半個月,皮膚白左,冇以前咁黃!!
Fasio卸妝油($6X)>>唔刺激皮膚,卸妝好乾淨

lifecella玻尿酸面膜($4X)
大S本美容大王都推介,精華液好多,可以搽手腳,用完塊面水左

loreal white perfect eye cream($12X)
黑眼圈淡左,唔會出油脂粒

Kim & Marc sun protection lotion($3X)
外形美觀又保濕,係SPF25 n PA+++,搽完唔驚黑(雅詩有得賣)


ai@@eru_yen

aubrey organics mask
我用ge係rose ,係一隻保濕mask....cream咁ga....而且可以當scrub
係city's super就有..........$8x/100ml
le個brand ge野係全天然ga.而且分左6 種skin type......用完真係好正...勁水

kose perfect clear gel
係屈記就$125/120g........係卓悅就好似都係$8x
佢係去角質gel...即係好似擦子膠咁le....好正....用完勁滑

雪完美去豆無印精華素
都係under$40
我一有粒粒有即係用佢...兩日就冇晒.真係好正



ponds deep spa卸妝油 (約$55-65)
好好用~!!!之前用過Fancl覺得好油
反而衣隻唔會太過油,而且都幾乾淨! ! !
我通常都會落2次~乾脆d!!!

Clinique toner(2號for中性or混合性皮膚) $155
早上同晚上洗完面都會用綿花抹下面
真係可以抹左好多洗面洗得唔夠徹底既野出黎! ! !

都係Netrogena既保濕面膜 $70幾/5片
係日本冬天乾到甩皮時,日日fu佢..真係無再甩皮,皮膚重好左tim=u=

凡士林
真係勁潤~有時d mascara落得唔清,都可以用凡士林落


raychan2006

Nivea soap free洗面go
聽聞唔起泡ge洗面go對皮膚好,咁o岩呢隻就係~~洗完番面爽但唔乾,雖然唔係深層潔面,但勝在令黑頭細粒左(可能因為唔乾),而家唔洗個個星期用磨砂,一個月一兩次都好乾淨
(價錢: 萬0 $49.x, 雅c $45, 龍城 $40!!!)


Lancome carte爽膚水
用完好爽唔lup,佢有兩隻,carte係清爽,另一隻係保濕,不過我淨係用過carte


HIU~

ease for east 爽膚水
個時岩岩識 care 自己既皮膚 所以就買左平野
佢話有 Q10 但係因為我皮膚都算 ok 所以我覺得冇咩大分別
但係至少佢唔敏感 幾清香 ( 敏感肌唔洗怕 佢既香真係好清 唔俗 )
我用左幾耐 @_@ 都可以話係超抵


澄肌美保濕 mask 原價 $158
manning sale 話唔係 made in china
好似係 made in korea 定 japan
所以怕中國野既 sis 可以趁特價買黎試下
一開始會覺得佢唔好用 因為我成 2 weeks 先 fu 一次 -_-
之後因為皮膚真係好乾 所以好認真咁一星期 fu 2 次
記得唔好 fu 咁耐呀 ! 我試過唔小心 fu 過夜就敏感
fu 完 擦 bb 油真係好保濕
仲可以搾塊 mask d 精華液搽下手手腳腳 tim ^_^


Vaseline 普通 Lotion manning 特價 $2x 送潤手 Lotion
我買既係粉紅色個隻 本身覺得還可以冇咩特別因為我唔係日日搽
但係有一日我用佢黎搽手 一日搽 10 次左右
再加按摩 第 2 次隻手真係滑左好多
仲冇反彈 tim 所以我諗如果早晚都搽既話效果應該好好


johnsons baby oil $2x
因為我皮膚好乾同敏感 所以淨用 cream 都唔係好得
加上我長時間都係有冷氣既地方 搞到我 d 皮膚好繃緊
但係我用左 bb 油之後 皮膚就冇咁乾 洗完面拍完 toner
再搽佢真係好有月 不過 bb 油雖然好溫和
但係總有 d 人唔用得 同埋中性油性既都唔好用呀 !!


olay 保濕 cream 好似係 $5x
對十幾歲既我黎講都 ok 有用 起碼冇而家咁乾
同埋有一排我貪得意搽係眼睫毛到 真係長左
本身我應該得8 mm 左右 搽下搽下就變左 1.1 cm 啦
加上好鬼平 想點用都冇問題 xd

唔好用既有 -

biore 清涼洗面膏
洗完面乾到呀媽都唔認得 要拍返 toner 先 ok
又唔起泡 用左3/4支左右就確定用返清水洗算


dove 洗面乳
之前媽咪個 fd 話佢個女用完唔敏感所以我就跟住用
點知用完就生一粒粒紅色既野係額頭 ( 唔係油脂粒 )
用左 2 次就冇再用 佢同 biore 都好乾


曼秀雷敦綠色既潤唇膏
一開始貪佢有 spf 15 所以就買左
點知冇咩用 我個嘴唇依然不定時咁脫皮
而且擦得厚仲會俾佢吸返 d 水份 唔用仲好過用

olay 防曬
又 lup 又唔防曬 我仲黑左 @_@
好難吸收 一搽就 lup 到流汗
d 汗仲要係白色的 -_- 搽好少都會整到塊面白晒


Vaseline UV Protection Lotion $3x 400mL
佢幾個月前先出既 個時我搵好多地多都冇呢隻野
係百佳先買到 幾香 佢係有 d 水水地
冇其他 Lotion 咁厚身同潤 雖然我用左一個星期左右
我好粗糙既手肘位就滑左 d 但係過左陣就冇用 lu
佢比其他 vaseline lotion 耐用 d 不過我覺得其他好用少少
呢個都唔錯既 但係佢 main sell 既美白就冇咩用

QUIKSILVER
just100既洗面奶 唔是好記得個全名,是粉紅色嫁,$25一支)
早晚用佢洗面,個效果都唔錯~
暗瘡是少0左,但之前既暗瘡印就無咩點退到!~


是但啦…


O'slee 玫瑰果美肌水升級版 $89.9 / 100ml -
有淡淡玫瑰香味,幾保濕

Za True White Vitamin Powder $98 -
唔會好似搽cream咁有痴淋淋o既感覺,可以o係搽完cream / lotion之後撲上面,
就有D白滑,最o岩無化妝個時用黎美白~

Za True White Emulsion - 幾潤

Vaseline Lip Essence Advanced petroleum jelly (黃色) $15 / 10ml
- 冬天咀唇又甩皮又生唇瘡,用過N種貴價潤唇膏,係唎隻最潤最唔敏感

Skin food Choco Melt Lip Tube (朱古力味橙紅色唇彩) $89
- 我發覺原來我咀唇又甩皮又生唇瘡o既最主要原因係D唇彩有金粉,越多咀爛得越勁﹗
但係我用唎隻就無事,仲有朱古力味,好sweet好正﹗最o岩我想食零食個時止口痕﹗

The Body Shop Base (珍珠白色)
$128 - 搽左塊面白D有光澤D

The Body Shop Foundation $168 -
幾貼面,但我覺得加埋Base略嫌妝容厚身,唔夠自然

ORLANE B21 Oligo Vitamin Vitalizing Masque (For Dry or Sensitive Skin Types)
- 搽上面15min後洗,覺得塊面潤左有彈性左~

ISQUEEN 收細毛孔甜睡面膜
- 真係收到毛孔

Skin food 遮瑕 $80
- 試過一次幾遮到眼圈

Fancl 卸妝油 $158 -
落妝落得好乾淨,塊面仲白左又唔會乾

我覺得唔好用:

BabyPink 唇彩 $49
- 搽到個咀唇又甩皮又生唇瘡

Cyber Colors Handy-4-U rose nail & cuticle SPF15 Handcream (SASA買) $25 / 30ml
- 玫瑰味好俗,好似染髮劑味,好artifical﹗搽上隻手唔creamy~

Cyber Colors 遮瑕 (SASA買) $89
- 遮面部瑕疵都ok,但眼袋眼圈就唔係幾得

La Vie 潔面乳 -
完全無泡,搽左落去好似無搽咁,唔知洗得塊面乾唔乾淨,但會容易清洗,唔會有滑生生洗唔乾淨o既感覺


Maybelline Sky high curves extreme length & curl waterproof mascara$69 -
搽左覺得D睫毛唔夠濃密,可能我d睫毛本身夠長,
所以唔知lenght & curl方面有無效~但我個fd都話覺得唎隻唔好用~

Skin food純穀米面膜 -
因為入面有米粒,大力左少少搽就令到我o既敏感性皮膚起紅點,但係都覺得第二日幾白淨~

CINEORA 碎粉 (SASA買,粉紫色盒好靚) -
快甩,大約3個鍾左右已經變左無化妝咁樣

詩萊雅 三重美白面膜 -
超級滑生生,搽晒成身都搽唔晒,好核突

ease for east Spot Removal & Whitening Essence Powder -
痴淋淋,唔覺有白到


YANIE
彩豐行青瓜洗面奶
我唔係成日出油,,所以覺得洗完好soft
可能有d人會覺得唔多乾爭,,但我覺得剛剛好^^"

雪完美清爽洗面奶
好抵用,,,洗完覺得好滑

oslee rose toner
好香,,,好舒服,,,真係收到毛孔

dhc cherry toner
真係幾好,,,好明顯收到毛孔

regene白之水泉
lei隻真係好正,,,好保濕 最重要1d都唔lup=]

雪完美青春瑩白xxx
幾好用,,,幾滑,,,不過冬天用好d lor..夏天有點lup,,,

我的美麗日記
full完好舒服,,,有白左小小^^

missha蘆薈sleeping mask
真係好好用,,,full完第2朝好滑

唔好用:

雪完美清爽toner(唔係好記得)
好lup,,,1d都唔舒服,,勁唔好用

fancl潔面粉
我覺得洗完好乾,,,同埋覺得好似皮膚差左- -"

ponds洗面膏(唔記得個名,,個包裝藍色)
洗完好乾,,,好緊,,,仲搞到我敏感- -"


彩豐行12杯水
好多人話佢好用,,,但我覺得mama..個味怪怪地,,,仲有有點lup

garnier light
唔多鐘意,,,有點焗..同埋搞到我敏感- -"

雪完美mask
係幾多精華,,不過cutting唔好同埋full完=冇full咁


lcypooh

雪完美去豆無印
勁正 !!又抵用 $4x 有 7 片
每晚full連續用 2 個星期到d暗瘡印真係淡左好多

Cya_Mizuki

muji 的爽膚水不錯~
又平!!冇記錯好似$48 ~~
平時用棉花fu 下個T 字位,好好多ga!~

ponds 既double white~
masks 就好中意用ponds 既double white~
唔知係我o岩呢條line 定咩,用完真係白d ga 會。

shideido
洗頭水推介shideido !! 紅色樽係卓悅買$55~

馬油水晶修護髮膜
有飛馬logo 既, 雅c 買$20 內一大支!!
真係好滑ga!!
來源:http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=6252519&extra=page%3D1